Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2011 16:33 - 101 лъжи
Автор: therealgirl07 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3890 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 28.04.2011 23:31


Каза, че никога няма да ме нараниш. Каза, че не си като останалите. Каза, че знача много за теб. Каза още безброй лъжи. Сега седа, пиша тези редове и се питам как стигнахме дотук. Къде сбърках? Или може би ти сбърка? Мисля си, че все пак вината бе моя. Защото забравих принципите си и всичко, което знам за хората като теб. Мислех, че си различен, кълнях се в теб, че си този, когото съм търсила, вярвах ти така, както не съм вярвала на никой друг.. Да, глупачката съм аз, признавам си . Но ти дори не можа да си признаеш, че всичко е било лъжа. Смешна е ситуацията, в която се намирам - с разбито сърце заради някакъв си идиот. Какво клише! Станах това, което най мразя да бъда - жалка...

Каза, че никога няма да забравиш това, че съм ти подала ръка в момента, когато не си виждал смисъл в нищо. Каза, че ще си ми винаги благодарен. Каза толкова много неща, за които ти повярвах.. Толкова много лъжи, че вече не знам кое беше истина. Всичко, за което те мислех, вече не важи. Вече си поредния тъпак, който идва и си заминава от момиче, което остава с разбито сърце. Само че аз няма да бъда това момиче. Не!

Няма да ти звъня, за да те питам как си, няма един ред да ти напиша в скайп - дори едно здравей, няма да погледна новата снимка, която си качил. Защото не съм мазохист. Не! Не ми харесва да страдам, да ме боли. Не ми харесва да съм жертвата, а ти да си готиния пич, който прецака малката хлапачка. Не! Няма да бъда това момиче. Само аз ще си знам колко ме боли, щом видя, че си на линия, а не ми пишеш нищо, щом видя, че си качил снимки, заобиколен от момичета. Само аз ще си знам нощните сълзи и подтиснатите викове, фалшивите усмивки и преминалия някак си ден, дългата нощ, която ме очаква без никаква надежда.. Защото малко по малко аз спирам да се надявам. Но все пак човекът, който е казал, че надеждата умира последна, е бил дяволски прав. Аз все пак се надявам.

Дълбоко в себе си - зад усмивките, които показвам денем и сълзите на отчаяние, които лея нощем. С разума си знам, че няма шанс ти да се интересуваш от мен, но сърцето ми се свива и отхвърля тази възможност. Защото макар да е разбито, то все още бие и се надява, че има някакво обяснение на всичко това, което се случва. Че има някаква причина да се отдръпнеш от мен. Аз знам, че няма причина и знам, че дори и да измислиш такава, няма никога да ти простя за това, през което трябваше за премина заради теб.

Да ти кажа ли честно какво ми се иска?Иска ми се никога да не те бях срещала!   


Тагове:   болка,   обещания,   сила,   лъжи,   любов,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Предишен постинг

1. анонимен - minio
10.05.2012 19:14
a t kaza li ce si porka i kv isi gi varcsila prosto se tragna prostotukasta se a az v zator samo sam cukal 100 kila gjica trea imaravnovesie dokat spa ne otg za sebe si.
цитирай
2. анонимен - minio
10.05.2012 19:15
iaz tebe yrvo prosta tapa kogat sedyah sam na bara ti si bila na ulicata kogat iskah da hod a momice da ti da si jiva i zdrava ,izbra parite i vlasta na merdy wood ne laji ma urvo.
цитирай
3. анонимен - minio uishiba
10.05.2012 19:17
ami munci sto i tya e porka stio neia pazi ma ,a bila bolna notkacena ami az sam dva pati po otkacen neam dom i zs acukam ne za kinti az za hrana.
цитирай
4. анонимен - minio
10.05.2012 19:20
nadke,ami az ma vij ma samo krivaka mi ostana zarad vas kvi sam gi varcsil ma luda jeno,samo vii si znaite iaz nwea vi prostya ce me cukate bez da plastate te ograbvahte me ludi jeni.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: therealgirl07
Категория: Лични дневници
Прочетен: 34672
Постинги: 10
Коментари: 12
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930